Monitor de prestaties van je webwinkel met Google Search Console
Met Google Search Console heb je als webshopeigenaar een krachtige gratis tool in handen om de prestaties van je webwinkel te monitoren. In dit blog leg ik de belangrijkste onderde...
In dit blog vindt u diverse artikelen met tips & trics, do's & don'ts over je het beginnen van je eigen webwinkel, webwinkel design & development, zoekmachineoptimalisatie, interactie ontwerp, styling, user experience, usability en meer.
Met Google Search Console heb je als webshopeigenaar een krachtige gratis tool in handen om de prestaties van je webwinkel te monitoren. In dit blog leg ik de belangrijkste onderde...
In dit blog leg ik uit hoe Google Tag Manager werkt en hoe GTM je kan helpen meer overzicht én invloed te krijgen op allerlei tracking- en marketingsystemen voor jouw webwinkel.
Google Shopping is een belangrijk kanaal om te adverteren met je webshop. Met een product feed zorg je ervoor dat je assortiment automatisch wordt gepubliceerd op Google Shopping.
Via Google's Rich Snippets valt jouw webshop extra op in de zoekresultaten. In dit blog leg ik uit wat Rich Snippets precies zijn en hoe ze geïmplementeerd kunnen worden.
Deel 6 van een serie over hoe een webwinkel te beginnen. Over goede en slechte manieren van zoekmachineptimalisatie van je webshop.