Middels ons webwinkelsysteem kunt u diverse tactieken inzetten om meer omzet uit uw webshop te halen. Uiteraard is het belangrijk dat er veel geïnteresseerden op uw webshop terecht komen, maar vervolgens is het ook van belang dat men wordt verleidt met het juiste aanbod.
Tips op de homepage
Artikelen die u graag extra onder de aandacht wil brengen kunnen we direct op de home page van uw webshop plaatsen. Dit kan in een lijstje of als grote 'knoppen' maar bijvoorbeeld ook via een slider of een soort dia-show. Wat u ook kiest: wij ontwikkelen het voor u, geheel op maat.

Vergelijkbare artikelen (cross-selling)
Op de artikeldetailpagina kunt u een lijstje plaatsen van andere artikelen die vergelijkbaar zijn. Bijvoorbeeld hetzelfde artikel, maar dan in een andere kleur of uitvoering. De klant kan zo verleidt worden om door te klikken naar aan artikel dat misschien nóg beter voldoet aan zijn wensen. Dit wordt ook vaak cross-selling genoemd.
Aanbevolen artikelen (up-selling)
Een andere slimme manier om de omzet van uw webwinkel te verhogen is om aanbevolen artikelen bij uw keuzes te tonen. Uw webshop toont dan voor elk van de door de klant gekozen artikelen speciaal aanbevolen combinaties. Uiteraard kunt u via het CMS deze aanbevolen combinaties zelf instellen. Dergelijke combinatieverkoop wordt ook wel up-selling genoemd en vormt een mooie manier om nog meer omzet uit uw webwinkel te halen.